سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
 
قالب وبلاگ

تنفیذ حکم دومین دوره ریاست جمهوری آیت ‏اللَّه "خامنه‏ ای" از سوی "امام خمینی" (1364 ش)

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 7:58 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

امروز در تقویم با نام روز ملی مبازره با استعمار خارجی ثبت شده است، روزی که یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های مردم ایران در حفظ کیان و آب و خاک مرز و بوم‌شان است، اما شاید خیلی از ما ندانیم این روز به چه مناسبت با این عنوان نام گرفته است.                          ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/6/12 ] [ 6:13 عصر ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

خرداد سال 60 بود هر روز منتظر خبری تازه بودیم از جبهه از عملیاتهاهر روز شاهد تشییع پیکر تعدادی از بهترین فرزندان غیور این مملکت بودیم و تنها کاری که از دست ما برمی آمد این بود که هرکجا امکان کمک به جبهه برای دختران وجود داشت حاضر شویم.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/6/12 ] [ 12:9 عصر ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

شهید کاوه

اوایل جنگ تحمیلی منطقه کردستان در تصرف گروهکهای ضدانقلاب بود ولی جوان 25 ساله مشهدی توانست بسیاری از این مناطق را از دست گروهکها آزاد کند تا آنجا که گروههای ضدانقلاب برای مرده یا زنده اعجوبه جنگهای چریکی (شهید محمود کاوه) جایزه تعیین کرده بودند. روایتها و داستانهای زیادی از زندگی شهدا و ایثارگران منتشر شده ولی واقعا برخی شهدا هنوز هم ناشناخته مانده اند و نسل امروز اطلاعات چندانی از این قهرمانان وطن ندارند. یکی از این شهدا شهید محمود کاوه است. شاید بهتر باشد روایت زندگی محمود کاوه را اینگونه آغاز کنیم. به قول معروف محمود بچه بازاری بود و بخشی از دوران کودکی اش را در کنار پدر در بازار مشهد گذراند. البته پدر محمود در دوران طاغوت برای مبارزات علیه رژیم شاه با چهره هایی مانند شهید هاشمی نژاد و حضرت آیت الله خامنه ای ارتباطات نزدیکی داشت و گاهی هم پسرش را با خودش به محفلهای سیاسی می برد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/11 ] [ 11:49 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

 اگه این معما رو میتونی حلش کنی حلش کن وگرنه برو ادامه مطلب

در یک جنگ 100 سرباز شرکت کردند و جراحاتی برداشتند. آمار جراحات به شرح زیراست:
70 نفر دست راستشان را از دست دادند
75 نفر دست چپشان را از دست دادند
80 نفر پای راست
85 نفر پای چپ از دست دادند.
حد اقل تعداد افرادی که هر 4 عضوشان را از دست دادن چندتاست؟


ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/11 ] [ 11:38 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

" همه خاطرات‌ را در ذهن دارد؛ از بدترینش که مصدومیت در اوج آمادگی بود تا بهترینش که همین نقره المپیک است. دو بار وزنه‌برداری را کنار گذاشت، اما هر بار با انگیزه‌ای بیشتر دوباره دست به وزنه شد. بار دوم آن قدر دلسرد شده بود که به خودش قبولاند به عنوان یک شاگرد لوله‌کش امرار معاش کند؛ همین چهار سال پیش. اما او هم مثل خیلی از اردبیلی‌های دیگر وقتی تصمیم می‌گیرد نقطه‌ای را هدف قرار دهد، آن‌قدر می‌رود تا به آن برسد؛ مثل علی دایی و حسین رضازاده."

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/11 ] [ 11:12 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

طبق تعرفه‌های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت کشور، هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه خارج از کشور بسته به کشور مقصد تعرفه‌ای بین 50 تا سه هزار تومان دارد. در حال حاضر در زمینه ارتباطات، کشورهای دنیا به 11 سطح تقسیم شده‌اند و کشورها متناسب با سطحی که در آن قرار می‌گیرند تعرفه ای متفاوت از نظر مکالمات تلفنی را تجربه می‌کنند.              ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/11 ] [ 11:6 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]
شما می ‌‌توانید با هر لقمه ی غذایی که می‌‌ خورید به جنگ خستگی بروید. این پنج ماده ی غذایی نیز به‌ علت هضم آسان و غنی بودن از مواد مغذی و تبدیل غذا به انرژی، به بدن کمک اساسی نموده و برای افراد مفید می‌‌ باشند.
[ شنبه 91/6/11 ] [ 11:2 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد جمعه شب با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.اختتامیه


[ شنبه 91/6/11 ] [ 10:58 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]

آیا تابحال استفراغ نهنگ را دیده اید؟! با شنیدن این کلمه به احتمال زیاد، حالت چهره تان کمی در هم ریخته شده و احساس چندش به شما دست میدهد.اما باید بگویم که اینبار را دست از احساسات نظافت گونه برداشته و این خبر جالب را بخوانید.
ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/11 ] [ 10:56 صبح ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 191654
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir