سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
 
قالب وبلاگ

رهبر

مجاوران و زائران ثامن الحجج(ع) همانند سال‌های گذشته در نخستین روز سال جدید، نوروز تاریخی دیگری را شاهد خواهند بود و در اولین روز از سال92 به دیدار یار در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) خواهند شتافت.
در این دیدار، پایتخت معنوی ایران میزبان ولی امر مسلمین است تا بیانات ایشان در این سفر، چراغ راهی برای سال جدید باشد و زائران و مجاوران بیعتی دوباره داشته باشند با امام جامعه اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای.
در همین رابطه در پیام‌های جداگانه، نماینده ولی فقیه در خراسان، امام‌جمعه مشهد و استاندار خراسان رضوی، از عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت کردند تا روز پنج‌شنبه اول فروردین‌ 1392، ساعت15:30 برای دیدار با رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شوند.
مردم با حضور حماسی دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند
آیت الله عباس واعظ طبسی، نماینده‌ ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در پیام خود به همین مناسبت آورده است: بسیار خرسندیم که همه‌ساله در آغاز سال، دیار شهیدان و پایتخت معنوی ایران، با شمیم روح‌نواز حضور امام‌جامعه اسلامی و خلف صالح معمار کبیر انقلاب آمیخته است و امت اسلامی نقشه راه خویش را در فرمایشات مقام عظمای ولایت متجلی می‌بیند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: بدین‌ وسیله ضمن عرض خیر مقدم به محضر رهبر عزیز و گران‌قدرمان، از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابی مشهد، به‌‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و یکایک برادران و خواهران دینی و عموم زائران و مجاوران دعوت می‌کنم در جوار بارگاه ملکوتی ولی‌نعمتمان، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) با آرمان‌های امام‌راحل(ره) و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند.
دعوت استاندار از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری
استاندار خراسان رضوی نیز در پیامی جداگانه از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری هم‌زمان با آغاز سال نو دعوت کرد.
محمد حسین فروزانمهر در این پیام آورده است: سال‌هاست در سرزمین خورشید بشارت، آغاز سال نو، نوید بخش دیداری دوباره و تجدید بیعتی تازه با سکان‌دار انقلاب اسلامی است.
در شهر امام رضا(ع)، نغمه زندگی جان‌بخش‌تر از همیشه، گوش‌نواز دل‌های بی‌قراری‌ست که در همایشی عظیم، عاشقان ولایت در فضایی آکنده از عشق‌ورزی و وفاداری به دیدار مراد خویش می‌شتابند تا از بیانات ناب رهبر فرزانه انقلاب توشه راه برگیرند.
استاندار خراسان رضوی در متن پایانی پیام خود اعلام کرده است: از قشرهای مختلف مردم متدین و همیشه‌درصحنه و زائران حریم ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) جهت حضور در این آیین باشکوه که ساعت 15:30 اول فروردین92 در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنم.

دعوت امام‌جمعه مشهد از مردم برای دیدار با مقام معظم رهبری

آخرین نماز جمعه پایتخت معنوی ایران در سال91 در حالی برگزار شد که امام‌جمعه مشهد با اشاره به سفر رهبر فرزانه انقلاب به مشهد و سخنرانی نوروزی ایشان در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی ثامن الحجج(ع)، از مردم خداجو دعوت کرد تا پنج‌شنبه، اول فروردین92 در این مراسم حضور به هم رسانند.

به گزارش شهرآرا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد، رهبری مقام معظم رهبری را در حال تعالی دانست و اضافه کرد: در روی کره زمین هیچ رهبری مانند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد.

امام‌جمعه مشهد دیدار با مقام معظم رهبری را از برکات اجلاس خبرگان دانست و یادآور شد: ایشان همیشه در دیدار با اعضای مجلس خبرگان به حساس‌ترین و ضروری‌ترین مسائل نظام می‌پردازند و در این جلسه نیز دو راهبرد مهم نگاه بلندمدت به نظام و آرمان‌های آن و رسالت امیدآفرینی اعضای خبرگان برای مردم، در آن دیده می‌شد.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در این بستر 34ساله انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ نظامی به اندازه نظام و کشور ما تعالی و پیشرفت در بخش‌های مختلف اعم از داخلی و خارجی نداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از اصناف پیرامونی حرم مطهر رضوی به دلیل تعطیل نکردن کار خود در ساعات برگزاری نماز جمعه انتقاد کرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته پیگیری‌های زیادی در این خصوص صورت پذیرفت که نتیجه‌ای دربرنداشت و در این راستا نارضایتی از مراکزی که تحت مدیریت نهادهای عمومی اداره می‌شود، بیشتر است.


[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 3:55 عصر ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 191294
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir