سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
 
قالب وبلاگ

رهبر

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده مجاهد، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری، نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده مجاهد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.

خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، در چند دهه اخیر حقاً کم‌نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سر چشمه حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند.

این عالم پارسا بی‌هیچ تظاهر و ادعا، یک تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه همت ساخت.

این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه ارادتمندان و شاگردان و بهره‌مندان از کتاب‌های او و بویژه به خاندان مکرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه ای
19/ اسفند/ 1391



[ شنبه 91/12/19 ] [ 5:0 عصر ] [ علیرضا مهدوی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 58
کل بازدیدها: 192314
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir